Handelsbetingelser

 

Betingelser for betaling og korrigering af deltagerantal 

Erhverv: Netto kontant 8 dage. 

Fakturering sker efter afholdt event. Faktura sendes som PDF via mail eller EAN. Kræves der ekstra administrativ handling pga. kundes interne retningslinjer, pålægges et administrativt gebyr af DKK 775,- ex. moms pr påbegyndt time. 

Privat: Efter afsluttet event. 

Endelig antal deltagere meddeles skriftligt senest 21 dage før eventafvikling ved nedjustering, ved opjustering 2 dage før eventafvikling. Anført antal i booking faktureres såfremt der ikke meddeles andet. 

Rettidig annullering senest 84 dage før ankomst. 

Ved afbestilling 83-42 dage før eventafvikling faktureres 35% af totalbeløbet. 

Ved afbestilling 41-28 dage før eventafvikling faktureres 50% af totalbeløbet. 

Ved afbestilling 27-14 dage før eventafvikling faktureres 90% af totalbeløbet. 

Ved afbestilling 13-0 dage før eventafvikling faktureres 100% af totalbeløbet. 

Under samt efter arrangementet kan øl og sodavand tilkøbes. Dette faktureres efterfølgende på den samlede afregning fra TEAK Gruppen ApS.

Ved indhentning af tilbud accepteres at modtage nyhedsbreve. Disse udsendes maksimalt fire gange årligt og kan frameldes.